Pages

Tuesday, May 14, 2013

Sudah balik daaaa...!

Assalaamualaikum ,
Apa khabar u aols??? harap sihat2 hendaknya!




arrrgh seronoknya kerja makan tido ni ekk! senario yang jarang2 kali KNJ temui.... tulah seronok nya berkursus,bermeeting... setahun sekali...masuk dewan..tadah telinga...dengar lectures...pot, pet, pot, pet...agak2 nak tido pun bleh...tak dek sapa marah dan tak dak exam jugak....best3x!!



lagi satu seronok..... dapat jumpa kawan2 lama...melompat2 kitaorang, mak budak...bergegar jugak lantai...hihi
dengar cerita kawan2...berjaya2 belaka..tetiba terasa diri ini terlalu kerdil ...siapa lah aku..pangkat tiada,...harta?.... cukup2 makan ajer! TeTAPI...itulah lah yang di katakan rezki...Allah  sudah tentukan bagi setiap insan....dan apa yang Allah tentukan utk kita..itulah yang Paling BAIK ! Syukur Ya Allah!

Sekarang sudah balik rumah...pulang semula ke alam realiti....jejak je kaki kat dalam rumah...macam2 aduan di terima dari budak2 dan bapak budak....ade yang kena marah, ade yang kena rotan, ade yang haus tangan dek basuh kain dan pinggan bertimbun2 etc, etc, etc......hai budak2 dan bapak budak, tak leh pisah dengan celoteh2 mereka... geli hati mendengarnya! gitu lah gayanya kalau duduk dengan babah.... manakan nak sama dengan layanan 1st class ummi mereka

OKlah KNJ memang banyak kerja2 terbengkalai nak settle kan...dapur pun sudah  start berasap...nanti KNJ kongsi cerita masak2 pulak yek!

in the mean time...take care, Ingat Allah banyak2 dan jangan lupa untuk sayangi diri anda !!daaa!

2 comments:

Granny Hani said...

kita bahagia kira dah syukur dah. Saya pun pernah rasa macam tu kalau jumpa kawan2..rasa rendah diri tapi ubat hati sendiri begiti, cakap pada diri.."tak per, aku bahagia juga"

Kak Nik Ja said...

betul tu hani...dalam kekurangan Allah bagi banyak kelebihan! kalau nak banding2kan dgn orang sampai bila pun tak pernah puas!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...