Pages

Wednesday, December 9, 2009

kek marble choc cheese

ari nih aku betullah punya bengang...abih2 masa kek, tetiba out of nowhere...kepappppp!!!!pintu oven aku jatuh ke lantai...apelah punye cokianye oven...tapi kan nak kate oven murah..pun tak jugak....ribuan jugaklah rega nye.....hemmmmm macam sroh aku cuti je...jadi aku pun call lah dia punye care center..depa kata akan amek mase seminggu lebih untuk aku dapat balik gantian...fuhh nasib baik ade warranty...klau tak nangislah aku...huhuhu! tapi yg paling syukur..kemalangan tu jadi lepas kek aku dah selesai masak.... Alhamdulillah and the kek walaupun nampak huduh tapi rasenye tidak mengecewakan..sodap!!!!resepi nih aku amek dr kaknita di myresepi.com...just next time aku kena asah bakat me'marble' ku..tangan kena lembut gemalai skit kottt!!!

inilah posisi yg paling cantik!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...