Pages

Saturday, September 24, 2011

Ho...Ho...Ho..Holy !!

Amny " Umi ! gula2 nih seposen jerrrrr...!!"
Mokwo " wahh murah!!!..pandai anak umi dapat beli gula2 sendiri..murah lak tuh "

amny dah siap sedia nak buka balutan gula2 yang di belinya tadi..tak sabar nak makan..... gula2 pertama yang di beli  oleh amny sendiri di sebuah kedai buku yang berdekatan

Mokwo " Meh umi nengok ..macam mana ke ghupe gula tuh ..." ( ade lagi kat dunia nih gula2 lollipop yang berege 10 sen...musyhkil bercampur heran)

"MasyaAllah!!.....amny!! nanti beli gula lain lah wokay...gula nih umi takut tak halal..nanti makan hati gelap tau !!"
Amny hanya tercengang sambil mengangguk kepala...kali nih kakak ikut sekali, temankan adiknya amny beli gula2...

meh tengok gula ape tuh....

sepintas lalu gula2 nih..tiada cacat celanya..!

pada plastik pembungkusnya tertera nama 'HOLY POP'...salahkah mokwo merasa was2 lagi curiga??

2 comments:

ilahjy said...

yang org dok takut terminum air holy.. gula2 ni mcm mana lak ceritanya kan ..jadi tak salah kita was2 dan curiga.. baik elakkan..

♫ mokwo® ♫ said...

to kak ilah:
tu lah kak..rase nya tak tertelan dek anak tekak nih...sekarang macam dengar pasal air holy tuh!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...