Pages

Wednesday, September 14, 2011

Wordless wednesday...konon2 nya Lah !






sapa tahu jangka hayat sebiji bawang ??......

bawang mokwo banyak dah yg kereput..rasa2 nye beli masa sebelum raya ari tuh dengan kuantiti yang banyak..SALE punya pasal!!!..

.lepas raya pulak banyak makan kat luar tak sedar pulak pasai bebawang2 nih...huhuhuh....mengalir laju air mata ku sebb kena kopek n process bawang2 nih dgn kadar segera..nampaknya main menu hari nih ialah 'bawang goreng syahdu' ...huhuhuhihihi..ade yang nak resepi kerrr?? :))

alamak dah lari dr topik asal nampaknya.....kata nak wordless bagai !!

3 comments:

Cheq Sue said...

Pernah ternampak kat sini (CH), abangLA selamba je kupas kulit bawang tu then makan gitu aje...aikkkk depa ingat macam makan epal kot.. :)

Kak Sam said...

Nasib si bawang

♫ mokwo® ♫ said...

to cheq sue:
woaaah power tuh...errkk..kalau mentah mokwo tak lalu..kalau yg dah di goreng tuh memanmg makan mcm kerepek jerr! shedap

to kak sam:
mengingatkan mokwo jgn jadi tamak!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...