Pages

Thursday, July 12, 2012

Peringatan...!!!

Assalamualaikum....
hanya sekadar peringatan bersama terutamanya untuk diri sendiri............................
.



Bilalah daku nak start ber-diet !!!
Yahuuu Ramadhan is coming soon...errrkk tapikan jangan lah niat nak puasa semata-mata nak slim tau......nanti pahala puasa tak dapat..slim nya pun idak juge!!

Have a nice day to all! mokwo tersangat2 banyak kerja but really miss to blog-jog!

5 comments:

Acik Erna said...

salam mokwo..sibuk2 pun ada berita jugak..jangan tak de lansung..nanti rindu

tun_telani said...

tun pun BW sebab windu nii.. hihi.. keje letak tepi kejap.
mmg bln puasa masing2 sibuk nk diet jugak. tp kan, tun bulan puasa ni, kdg2 bukan makin kurus, makin berisi ada la.. hihi.. sbb biasa mkn nasi sekali sehari, bila puasa, sahur mkn nasik, berbuka pun makan nasik.. hehe

mokwo® said...

salam kak..kita kalau tak tulis ape2 pun..tapi blog akak mesti kita terjah...memang rindu kat akak!!

mokwo® said...

betul tu tun..mokwo kan bulan posa kalau setengah kilo pun payah nak turun...kalau turun pun mesti naik balik 2-3 kilo bila dah raya...huhu...diet ku ke laut lah!!

Yat Maria said...

Mokwo....for me too...for me!! tapi nak kena carry on jugak arr masa raya...my tahap tepisan lauk pauk raya adalah amat tipis sekali..:(

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...