Pages

Saturday, April 27, 2013

Sudah ada "jaga' kat belakang rumah!

Assalaamualaikum,
Ini 'jaga' volunteer...tak dak gaji...makan pakai tanggung sendiri...berapa kali dah KNJ cuba halau dia keluar...tup, tup datang balik menempek belakang rumah..selesa lah tu kot..no competition...dia sorang sekor jek kat situ! oklah KNJ biarkan lah dia dok situ...selagi tidak mendatangkan mudarat


 Hai untunglah di kau katak..sebab KNJ ni bukan spesies yg makan katak..kalau tak, harus di kau dah lama ku jadikan goreng berempah.:D.....Tun Telani harap jangan muntah ijo! ngee, ngee, ngee!

posing macho habeh!


 Yng kat bawah ni ..ialah polystyrene...ingatkan nak bercucuk tanam bagai,...tapi yo yo orr je kan! terbengkalai projek hakak...:))
patutlah seronok dok sini...al maklumlah ade private swimming pool!
 Oklah selamat berhujung minggu...ari ni KNJ tak masak coz..banyak kenduri...kira kenyang belaka lah dengan nasi kenduri....so far sedap2 lak lauk pauknya...! makan mcm tak nak stop jek!hihi
daaa!

9 comments:

Cheq Sue said...

akak, org kata kalau pok katok ni dah duduk satu2 tempat, x ser doh dia gi tempat lain... ^^

Acik Erna said...

KNJ..Assalamualaikum..geli akak tengok gambo raja katak tu.tak verani nak mandang..tapi ter tengok juga sebab nak baca he he

Kak Nik Ja said...

to cheq sue:
betul tu cheq sue..doh 'jatuh cinta' doh ngan umah akak ni kot!:)

to Kak E:
hihi..kita pun geli geleman masa nak amek gambo...nasib baik dia berkerjasama dgn sporting nye!..:)

Ct NoArizah Aris said...

Kalau org cina suka dgn katak ni katanya ada ongggg..:)

Ct NoArizah Aris said...
This comment has been removed by the author.
Kak Nik Ja said...

to Ct NoArizah Aris:
oooh macam tuh ka...kita ni geli geleman di buatnya!...;P

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam kak Nik ja...geli la pulak tgk katak tu..bkn katak purukan?hikhik

Anonymous said...

Shoes For HealthToms shoes are not only available for kids, but also for men and women and in all sizes and colours.[url=http://www.cheaptomsbuy.com]Cheap Toms sale[/url] Are you looking forward to buy stylish shoes that are unique then you must look forward to TOMS shoes. When you decide to buy these shoes, you bring a smile not only on your face but give a barefooted child the luxury of wearing the comfy shoes.Varied Style Of Cheap Toms Shoes [url=http://www.onlinetomsoutlet.com]Toms Shoes Outlet[/url] Get hold of the best deal with the coupons and be the proud owner of Toms shoes with the pride feeling of helping a barefooted child enjoy the luxury of shoes. Types Of Leather Used In Making Shoes [url=http://www.tomsfans.com]Cheap Toms Sale[/url] Uncle Toms Shoes Types Of Leather Used In Making Shoes
Relate Post
[url=http://www.motorland.ru/]cheap toms high quality for you discount buy[/url]
[url=http://www.daehyunmotor.co.kr/bbs/view.php?id=daehyun_board&page=1&page_num=20&select_arrange=headnum&desc=&sn=off&ss=on&sc=on&keyword=&no=913&category=]cheap toms high quality for you discount online[/url]

gadisBunga™ said...

comelll!!!!! :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...