Pages

Sunday, February 20, 2011

Award dari Niezza


Assalamualaikum dan salam sejah tera utk semua
pergi mana cuti ahad sebegini ??? mokwo  dari pagi sampai ke petang ,sampai ke malam... keluaaaar memanjang...busy nyee mak cik!!

sebelum mak cik tenggelam lagi dalam ke' busy'an yang lebih mendalam, biarlah mokwo letakkan award yg mokwo terima dari niezza yang menetap nun di Helsinki, Finland di sana...dengar khabar di sana cuaca teramat sejuk at -30C...brrrrr...dengar pun dah nak menggeletar lutut mokwo nih...cukup berbeza dgn keaadan di sini...sejak 2 , tiga hari nih panas melenting, ting, ting!!!apa2 pun Alhamdulillah!

terimakasih banyak2 ye niezza atas ingatan suci murni mu itu pada mokwo...moga pershabatan kita akan mendapat redha Allah hendaknye, InsyaAllah!! sesiapa yang belum pergi ke blog niezza--Our Journey Begins, boleh klik di sini...macam2 resepi dan gambar menarik ada di sana..seperti biasalah pesan mokwo , resepi2 boleh di salin dan coba, tetapi gambor2, kalau nak ngendeng kena mintak izin lah!!!

ok lah mokwo pen-off dulu..mokwo nak mengemas serba sedikit sebb esok kalau tak de aral melintang, mokwo ada ramai tetamu yang nak bertandang ke rumah...mokwo bukan tak suka tetamu2 nih datang, tetapi mokwo cukup risau akan mereka..kalau diaorang datang, mokwo selalu jadi serba salah.....kenapa mokwo risau dan serba salah begitu?? nanti mokwo cerita dalam n3 yg akan datang

wish me all d best!!!...till then wassalam!!

3 comments:

Kak Sam said...

Assalamualaikum..
Kenapa rasa cam tertinggal keretapi jer ye. Biasanya setiap 1 n3 mesti saya datang. Ni dah 2 3 n3 terlepas. Soriiii

Unknown said...

Assalammualaikum mokwo cayang,....alahai tolong promote blog pula tu...blog nieza tu biasa-biasa jer mokwo....baru nk bertatih...tak terkejar ngan org yg dh berlari....apapun jutaan terima kasih yer sudi gantung award ni...semoga persahabatan dialam maya diredhai Allah..amin.. dan selamat melayan tetamu yer mokwo...:)

Kak Nik Ja said...

to kak sam:
tak pelah kak sam..mesti bz kan..mokwo pun masa amat terbatas lately

to nieza:
terimakasih daun keladi sebb nieza sudi bg award kat mokwo jugak!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...