Pages

Saturday, December 11, 2010

my new toy...??? errrkk mungkin tidak!!!

meh lerr tengok...1st time lorr mokwo tengok ini benda..the much talked about 'tool' among the datins and the beauties..very hot in the market nih...


sementara tunggu mak datin sorang tuh datang amek..mokwo pun snap2 lah pic utk buat tatapan semua....patutlah depa tuh mulus gebu putih cerah...melihatkan wajah diorang macam langsung tak de cela..rupa2 nye inilah sebahagian dari rahsia...kepingin mokwo nak try....mane lah tau kot, kot muka yg sebam nih  boleh ngalahkan siti nurhaliza tuh...hahaha..tapi mokwo takutlah dgn jarum nih..ehhh nak cucuk2..seriau...lagi pun bukan nye murah tau!


one box consists of 10 ampoules cost for RM 350 excluding postage...and the effect of 1 ampoule last  for 2 weeks ajer..huhuhu
tapi kan kalau sapa2 ade duit memang berbaloi...kalau anda beli dgn esthetic doctor..the price would be simply RM  600...nanti mokwo cerita lebih skit pasal benda nih di lain siaran....harus soal selidik mak datin nih jap...

so just in case sesiapa berminat please feel free to e-mail me yeah! sementara stok masih ada!!!====)) nikyus@gmail.com

5 comments:

Nieza said...

alahai Mokwo nk cantik punya pasal kan semua org berani dah...tapi saya yg keja misi dok cucuk org pun saya takut juga kalau kena cucuk....kihkihkih

roha said...

Salam.
Salam MaalHijrah 1432H. Semoga diberkati dan dirahmati Allah swt. Follower yang ke 126.

kak Erna said...

salam mok wo..apa ke dia tu..nak kena cucuk ke..ish2 memang tak sanggup..

kakchik said...

salam mokwo. apa khabar? lama kakchik tak jenguk mokwo sejak raya haji hinggalah hari ni. kali ni ambil masa singgah kejap dan baca entri terbaru. bahan kolagen ni halal ke mokwo? ada juga kawan yang dok cerita bila umur dah cecah 35 tahun elok ambil kolagen agar kulit kekal tegang.

mokwonik said...

to nieza:
suka tengok org kena cucuk..sendiri auuw sakit

to roha :
tq follow..hope to vcisit u soon

to erna:
erna tu lah vit C n collagen..ubat togang

to kakchik:
salam kakchik..mokwo tak berapa pasti..memang collagen nih berasal dari protien tumbuhan. marine dan haiwan..kalau kakchik was2 mokwo nasihatkan tak yah ambil..mokwo sendirik tak pernah ambil atas isu yg sama

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...