Pages

Monday, October 15, 2012

Ini bukan panCake...!!!

Assalaamualaikum,
tengok gambo dulu yek....nanti akak cerita...
akak kena pergi bersiram dululah......bau lembu ade, bau ikan ade, bau ayam ade....macam2 bau melekat kat akak dah ni.....resipi akan menyusul kemudian InsyaAllah....

6 comments:

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam kak Nik Ja..apa kabar?Emm..klu bukan pancake...serabi kot(mknan org jawa).Atie agak2 jer...sbb mcm ada rupanya (^_^)

Liza said...

Liza pulok mmg tak boleh nk teka, buta hati betul la...hihihihi

Acik Erna said...

assalam Nik Ja..sajeeee je dia kan..tak pe akak boleh sabo menunggu resipi..

Bicara Kak Noor said...

nampak sedpa tu mokwo tak sabar nk tunggu resepinya ni

Rohah said...

dah siap bersiram ke blum kak...tak dpt nk teka, nmpak mcm puding karemel..hi2

Granny Hani said...

Adoiii...kalau bukan pancake, hapa benda nya ni? Cepat lah mandi tu, duk suspen cengini tak best tau...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...