Pages

Friday, October 19, 2012

Nak tukar ke tak???...dah tukar dah pun !!!

Assalaamualaikum,
nanti, ada yang kata .....ekeleeeeeh...yang ni pun nak tunjuk!!!...
abih tuh....ni jer n3 yang akak boleh publish buat masa ni......mintak Allah jauhkan akak dari unsur2 riak dalam diri akak..Nau'zubillah

lama dah berkenan...pikir2 pun dah habih masak semasak2nya...keluar masuk kedai Han yang chubby lagi hepi go laki tu pun, tah tak tau brapa kali dah.....akhirnya lepas di campur tolak budget yang ade....'terbeli' jugak akak menda ni...rela kan jugak beberapa keping note perpel lepas dlm genggaman si Han, tokeh kedai komputer tuh....Han senyum sampai ke telinga, matanya yang tirus itu udah tak lampak lagi itam atau putihnya

itulah akak...kekadang, akak jadi terlalu berkira..padahal barang yang di beli bukan utk org lain, bahkan utk kegunaan dan kemudahan akak jugak.....agaknya itulah naluri seorang ibu...lebih dahulukan kemahuan orang lain, kekadang lupa akan kemahuan diri sendiri

ni leer akak punya desktop dulu. pic credit to google!

Alhamdulillah, lepas ni akak tak perlu bergasak dengan anak2 utk berebutkan komputer musim2 cuti sekolah nanti...yahoooo, yabedabeduuuuu! mungkin benar lah omputih kata...'life begins at forty'...dalam umur 40-an baru mampu milik laptop ni...boleh beli cash, hasil dari titik peluh dengan izin dan rezki yang Allah kurniakan....terasa bagaikan di beri satu dunia baru...:D

merah nyala, supaya senang nak dapatkan mood 'R'...sila abaikan background yg bersepah-sepah tuh!

pesan dari my dear Pokwo....bersyukur dengan rezeki, redho dengan ujian..kita hanyalah hamba, harta yang ada hanyalah amanah dari Allah swt. Ingat yek!!!

salam ceria dari akak...always see life at the brighter side!

3 comments:

Acik Erna said...

assalam nik ja..cantiknya warna merah..idaman hati ku he he..Tahniah..dapat juga laptop kesayangan

Mummy Ayda said...

Salam Kak Nik Ja, merah warna kegemaran mummy juga hehehe..... :-)D

Yati Ali said...

salam Kak Nik Ja...
jeles ni akak dah ada laptop, merah lagi.nampaknya saya masih lagi kena
berebut dgn anak2...hehehe...apakah sy juga kena tunggu 40???

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...