Pages

Tuesday, March 1, 2011

grrrrr n brrrrrr of my life

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat semua...hi peep!!! hayoooh lama gak mokwo tak sembang2......Allahuakhbar!! masa cukup tidak lapang buat mokwo lately...sibuk dgn tugas seharian, masaalah mendatng..tak cukup dgn tuh..sekarang masaalah orang pun ada yg pakat2 mai hempuk bagi mokwo selesaikan....grrrrrrrr......tak nak tolong, orang dah mintak tolong...hemm serba salah di buatnye!!!

grrrrrrrr....so jadilah mokwo nih consultant tak berbayar.....grrrrrrr.....tapi kan yg paling2 grrrrrrrr...orang yg di tolong itu mau penyelesaian di buat itu ikut cara dia yg tak betul.....sabarrrr jelah...kalau tidak kenangkan kita tolong kerana Allah, mau saja mokwo buat donno ajer..lantak mati keringlah org tuh!!!!

nanti lah kalau ada masa sesuai mokwo ceritakan yek...u all pun pasti gelak terguling2 dengar crita kartun mak cik yg mintak tolong nih!!! tunnnggguuuuuu...!!!

sedapnyeeer lepas di simpan semalaman dalam fridge!!!


meh legakan tekak dgn benda sejuk2...brrrrrrrr....lately mokwo asyik dok buat benda nih ajer...dessert paling senang nak buat...tak yah renyah2...sampaikan pokwo pun dah saun asyik dok makan mende nih ajerr cam dah tak dak modal lain...hihi..sebenor nye mokwo dah jatuh cinta lak dgn dessert nih...nampak kat rumah mimiey..dan kak sam jugak dah buat...resepi asal dari yani deco choco.....thanks to all!!!

oklah mokwo betul2 kena beredar dahulu..terimaksih banyak2 kepada semua yg letak komen dan shout2 mokwo...kalau mokwo tak sempat balas mokwo mintak maaf banyak2 ...harap2 bila dah selesai semua , mokwo boleh ber'blogjog' seperti biasa...

RESEPI OREO RAISIN YOGURT
Bahan-bahan:

  • 200 gm plain yogurt
  • 6 keping biskut oreo
  • 2 sb susu pekat
  • segenggam kismis ( mokwo dok buh weei!! dah abeh)
  Cara-cara:

1. Ramaskan 5 keping biskut oreo dengan krim. Kemudian campurkan dengan yogurt dan juga susu pekat. Gaul hingga sekata. Masukkan juga kismis.
2. Patah-patahkan pula satu keping lagi biskut oreo. Taburkan pada bahagian atas campuran yogurt tadi.
3. Simpan dalam peti sejuk sebelum dimakan. Jom makan!!!!

2 comments:

Yat Maria said...

mokwo dear..

tgh grrrrrrrrr bebanyak, makan nih ya...biar kita cool sket..hehe...dun mara arrr...kita duka ni, nak pi wat gak :)

noir said...

saya tertarik dgn post dan juga yoghurt tu. bagi saya amat melucukan bila org meminta tolong dan pendapat walhal dia sudah berkeras dgn ideanya sendiri. donia punya cerita...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...