Pages

Wednesday, April 21, 2010

my lazzzzzy bones speak today...

di saat kemalasan menbelengu jiwa raga, ada aje insan2 yg nak cerewet...tak nak makan tu lah , tak nak makan ni lah...huish bingung betullah nak masak ape..plan awal memang nak buat pizza..but it seems that nobody's interested n masing2 tak dek selera..mokwo terpaksa batalkan...pokwo kata dia dah gemuk, so tak nak makan...kakak kata umi (mokwolah tu) selalu masak berat2..makes her sleepy..amny lak sejak azali lagi memang tak pemakan..so klau mokwo masak yo yo orrr pun dia tak makan sangat ...byk2 cekadak..nah mokwo masak ini aje for today!nak makan, makan, tak nak makan udah!.........kita pun pandai cerewet tau!
telur rebus topped with tuna pate, cherry tomato n caramelised pineapple...sedap tak?..klau lapar ape2 pun cedapppp!
meanwhile, gambo2 di bawah nih adalah aneka kuih muih yg mokwo beli masa pagi..aneka talam nye sungguh comel n sedap gak! kuih bom tuh all time favourite..jemput makan!!!!


1 comment:

kakchik said...

salam mokwo.
simplenya hidangan mokwo hari ni. kalau kakchik jadi mokwo pun kakchik akan kata, "nak makan, makan, tak nak makan, sudah..." hehe.

tak pernah lg cuba telur rebus dgn tuna spread. selalu beli tuna spread cap ayam yg pedas tu makan dgn roti je. blh dicuba ni.

p/s: mokwo, nanti dtg ambik hadiah ya.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...